avatar Ten blog rowerowy prowadzi slavo z miasteczka Orzesze. Mam przejechane 62488.73 kilometrów w tym 6278.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy slavo.bikestats.pl

już myślałem że się nie

Wtorek, 22 maja 2007 · dodano: 22.05.2007 | Komentarze 2

już myślałem że się nie wyrwie bo w domu wielkie święto;60-tka teściowej, ale udało się-pokręciłem troche po okolicznym lesie i jestem zadowolony

Kategoria moje okolice

slavo
| 21:27 wtorek, 22 maja 2007 | linkuj DZIĘKI ZA POZDROWIENIA PAOLO - FOTKI BĘDĄ MOŻE OD PRZYSZŁEGO TYGODNIA
Vicente
| 17:55 wtorek, 22 maja 2007 | linkuj Witam..
Cieszę się, że i Ty zdecydowałeś się pochwalić gdzie jeździsz. A to ważne dla mnie, bo osoby z moich okolic "anonimowo" obserwuje dokąd jeżdżą...
Wiem i rozumiem, że bloga piszemy dla siebie głównie ;) ale fajnie by było zobaczyc fotki Sławek z terenów po których Rowerujesz. Jeśli Masz oczywiście taką możliwość. Wklejanie jest dosyć proste teraz, ale gdyby były jakieś kłopoty to służę pomocą.
Pozdrawiam z bliskim terenów.. i życze miłego "użytkowania" BS..
Paolo

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obiet