avatar Ten blog rowerowy prowadzi slavo z miasteczka Orzesze. Mam przejechane 62488.73 kilometrów w tym 6278.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy slavo.bikestats.pl

wspaniały wypad na górę św.Anny

Sobota, 6 października 2007 · dodano: 06.10.2007 | Komentarze 1

towarzystwo też super tz. johanbiker i terrago 44
traska także urozmaicona bo był całkiem spory kawałek w terenie ,a to zawsze cieszy, w drodze powrotnej zaliczyliśmy unikatowy "syfon" - takie skrzyżowanie kłodnicy z kanałem gliwickim
jaśkowice-bujaków-chudów-przyszowice-bojków-żernica-sośnicowice-sierakowice-łącza-sławięcice-zalesie śląskie-leśnica-g.św.Anny-leśnica-zalesie śl.-cisowa-lenartowice-sławięcice-łącza-sierakowice-sośnicowice-żernica-bojków-chudów bujaków-jaśkowice

Kategoria ponad 100

johanbiker | 20:50 sobota, 6 października 2007 | linkuj No Slavo nie byc taki skromny bo to od Rachowic to byla bajka .Dla mnie nalepszy byl ten przejazd kolejowy na godziny.To znowu byla wycieczka typu na Krakow ja bylem caly heppy Marian widze że też lubi te klimaty,choc dzis tylko raz byla mala przeprawa przez wode przed wielką wodą
Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw