avatar Ten blog rowerowy prowadzi slavo z miasteczka Orzesze. Mam przejechane 62488.73 kilometrów w tym 6278.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy slavo.bikestats.pl

długo nie mogłem się zdecydowac

Niedziela, 4 listopada 2007 · dodano: 04.11.2007 | Komentarze 3

długo nie mogłem się zdecydowac cz pojechac - w koncu dałem sie namówic i nie żałuje, było jak zawsze extra, ale nie ma sie co dziwic bo ekipa była przednia: JOHANBIKER, ENDI, ROMAN , JEŻYK , HAJNA
przejechalismy piekną traske, którą na szybko trza było przygotowac opierając sie na szlakach pieszych i rowerowych
co ciekawe deszcz dopadł nas 3km od mego domu , ja jakos sie dokulałem , tylko chłopaków szkoda bo musieli w deszczu jeszcze 20 krecic
JAŚKOWICE -PALOWICE-ŻORY-BORYNIA-JASTRZĘBIE-SKRZYSZÓW-TURZA ŚLĄSKA-WODZISŁAW-OBSZARY-RYBNIK-KAMIEŃ-CZERWIONKA-JAŚKOWICE

Kategoria przed siebie

johanbiker | 14:46 wtorek, 6 listopada 2007 | linkuj Nie bylo tak żle wszyscy mieli odpowiednie ubiory.Fajnie tam będzie latem.Traska super ekipa jak zawsze doborowa ,po prostu nie ma szans by ktoś marudził.Do tej pory wzbudzają uśmiech na twarzy dialogi tandemu najlepszych kumli z codziennych jazd .Są już foty na str.
pozdrawiam
granicho-bez-4
| 09:45 wtorek, 6 listopada 2007 | linkuj Dzięki za dobre słowo Slavo. Na przyszłość uważaj na każde słowo, każdy znak. Tym razem zapomniałeś napisać o jednym zadowolonym bikerze, a on ma zasady. Tyle.
Terrago44 | 07:35 wtorek, 6 listopada 2007 | linkuj Fajnie sobie pokręciliście w ciekawe miejsca!
Gratuluję traski i pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iaiwr