avatar Ten blog rowerowy prowadzi slavo z miasteczka Orzesze. Mam przejechane 62488.73 kilometrów w tym 6278.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy slavo.bikestats.pl

zero planu, typowo przed siebie-

Niedziela, 20 stycznia 2008 · dodano: 20.01.2008 | Komentarze 3

zero planu, typowo przed siebie- objechałem troszke orzesze starajac się uciekac przed wiatrem, acha no i fotke tak na próbę zrobiłem, może uda sie wrzucic ją tutaj
jaśkowice-orzesze-zawiśc-gardawice-zawada-palowice-zawada-orzesze-jaśkowice

w tle taka mała kopalnia piasku w gardawicach,

a to moje ulubione drzewo- podobne do tego z herbu orzesza

granicho-bez-4
| 16:58 środa, 23 stycznia 2008 | linkuj Extra fotka piaskownicy.
Terrago44 | 13:14 poniedziałek, 21 stycznia 2008 | linkuj Ooo! - widzę Slavo że zrobiłeś "OTWARCIE" galerii foto !
Super- myślę że i na Twoim blogu, będziemy mogli podziwiać ciekawostki z kolejnych Twoich rowerowych wycieczek i wypadów !
Pozdro!
johanbiker- | 20:01 niedziela, 20 stycznia 2008 | linkuj No ładnie Slavo ,Był Orzeszek stolarz co od niego nazwa miejsowosci,Orzeszko z filmu 'gdzie jest generał' no i Ty "orzeszek będący patronem Orzeskiego rowerowania

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa walas