avatar Ten blog rowerowy prowadzi slavo z miasteczka Orzesze. Mam przejechane 62488.73 kilometrów w tym 6278.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy slavo.bikestats.pl

Komentarze 4

Rankiem, trzymając się granicy powiatu mikołowskiego,no i przekraczajac ją dośc często- przejechałem tylko fragment ...
jaśkowice-dębieńsko-ornontowice-chudów-paniówki-b.wieś-paniowy-bujaków-jaskowice

dębieńsko

droga na stawy chudowskie

chudów

zameczek w chudowie

mało uczęszczany szlak do borowej wsi

borowa wieś

paniowy

niebieski szlak z paniów do bujakowa-czasami błądziłem...

Kategoria przed siebie

johanbiker
| 18:38 niedziela, 27 stycznia 2008 | linkuj No własnie "czemu nie fotnąc"tak trzymaj,co do szlaku-ciekawe czy ktoś go za pierwszym razem przejechał bez błądzenia ,bo ja też nie
djk71
| 22:29 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj Myślę, że w końcu również zawędruję w te strony. Zaczynając oczywiście od Chudowa. Może w końcu trafię tam jak będzie pusto.
slavo
| 21:59 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj fotki te zbieram także dla siebie , a jak przejeżdżam obok jakiegoś kościółka to czemu nie fotnąc ? odnośnie tego szlaku to latem napewno przejadę go w całości- będzie dużo błądzenia ale w tym ta frajda- takie małe MTBo...pozdro hej!
Terrago44 | 20:10 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj Doskonały pomysł Slavo ze zbiorem fotek kościółków, i to w zdecydowanej większości zabytków architektury sakralnej, najwyższej klasy.
Co do tego szlaku niebieskiego - to powiem Ci że 2lata wstecz ze szwagrem też błądziliśmy po nim.Więcej było prowadzenia roweru i przedzierania się przez dosyć trudny teren.
No ale wtedy poznaje się szlak od podstaw i wiele ciekawych miejsc się dostrzega.
-pozdrawiam i udanej niedzieli życzę!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eniem