avatar Ten blog rowerowy prowadzi slavo z miasteczka Orzesze. Mam przejechane 62488.73 kilometrów w tym 6278.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy slavo.bikestats.pl

Komentarze 3

PODAJĘ TYLKO OFICJALNY CZAS Z MARATONU
NIESTETY JUŻ NA 4 KM ZOSTAŁEM PODCIĘTY I ZALICZYŁEM DOŚC NIEZŁĄ GLEBE ( ASFALT) SKUTKIEM CZEGO BYŁO SKRZYWIENIE HAKA I AWARIA PRZERZUTKI, NO I LICZNIK PADŁ- NO A JA Z ROZBITYM KOLANEM I ZDARTYM BIODREM ZEBRAŁEM SIE POWOLI (ZESZŁO OK.15MIN) I POGNAŁEM DALEJ. O BULU DOŚC SZYBKO ZAPOMNIAŁEM ,ALE STRATY BYŁY JUZ NIE DO ODROBNIENIA, NO I TYLKO NA 3 PRZEŁOZENIACH MOZNA BYŁO JECHAC, ALE OGÓLNIE TO NIE MA CO NARZEKAC , UKOŃCZYŁEM GIGA I TERAZ JUŻ TRZEBA MYŚLEC O MASTEPNYM MARATONIE !
SAMA TRASKA DOŚC ŁATWAI SZYBKA, TYLKO BŁOTKA BUŻO- NO TEN STRASZNY TŁOK- PRZEZ KTÓRY NI JAK NIE MOZNA BYŁO SIE PRZEPCHAC, DOPIERO JAK WJECHAŁEM NA 2 PETLE TO BYŁO JUZ LUŹNO.

Kategoria zawody

komandir | 23:16 środa, 23 kwietnia 2008 | linkuj Brawo Sławek super wynik,następny start będzie jeszcze lepszy pozdrowienia
johanbiker- | 06:16 wtorek, 22 kwietnia 2008 | linkuj Taki urok maratonów,ważne że dostarczylismy pkt dla drużyn i naprawdę można się jeszcze b.dużo nauczyć bo jest od kogo.Jest motywacja ,i to zaszczyt jak startuje w dużynie np. 10 osób i w czwórce sklasyfikowanych do rankingu jesteś.Zyczę nam abyśmy to przynajmniej powtórzyli
pozdro!
Terrago44 | 04:34 wtorek, 22 kwietnia 2008 | linkuj Pozdrówka Slavo - dodałem koments po zapoznaniu się z wynikami, nie czakając na Twoją relację.
No Toś miał niefarta, oj byłaby wyższa pozycja.
Współczuję tych "szlifów", no ale tak czasami bywa - jak nie podejmie człowiek ryzyka to efekty marne /Ty podjąłeś ryzyko i walczyłeś do końca o jak najlepszy wynik /.
SZACUNECZEK i WIELKIE BRAWA !

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iniem