avatar Ten blog rowerowy prowadzi slavo z miasteczka Orzesze. Mam przejechane 62488.73 kilometrów w tym 6278.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy slavo.bikestats.pl

Wypad rodzinny, czyli młody

Niedziela, 9 marca 2008 · dodano: 09.03.2008 | Komentarze 3

Wypad rodzinny, czyli młody (dominiol) i ja, mery niestety w domku :)- wiadomo dlaczego.
Po kościele , a jeszce przed obiadkiem wyruszyliśmy, by objechac okoliczne wioski: jaśkowice-zawada-palowice-woszczyce-gardawice-zawiśc-orzesze-jaśkowice.
Jazda głównie bocznymi asaltowymi drogami, ale sprawdzilismy też troszke teren tz.las i okazuje się że tylko miejscami jest jeszcze mokro , a to dobry prognostyk na przyszłośc. Było też parę fotek- dodam jutro.A ogólnie to był super wypad!

qvejt
| 15:54 poniedziałek, 10 marca 2008 | linkuj Dawno mnie nie widziałeś więc zobacz dodana relacja na żywo - na dole pod zdjęciami z ostatniego wyjazdu.
djk71
| 21:46 niedziela, 9 marca 2008 | linkuj Rodzinne wypady mają swoje uroki :-)
qvejt
| 20:04 niedziela, 9 marca 2008 | linkuj Trenuj chopie żebyś wstydu nie przyniósł . Wiadomo o czym mówię. Na Janka nie liczę, bo wtedy ma większą motywację.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losic