avatar Ten blog rowerowy prowadzi slavo z miasteczka Orzesze. Mam przejechane 62488.73 kilometrów w tym 6278.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy slavo.bikestats.pl

jak zwykle za mało czasu

Wtorek, 11 marca 2008 · dodano: 11.03.2008 | Komentarze 2

jak zwykle za mało czasu żeby porządnie potrenowac- ale to ostatnio standart...
z roboty wróciłem po 16 - szybko małe papu, pare spraw do załatwienia , no i na rower:
jaśkowice-orzesze-na wawrzyna-bujaków-chudów-paniówki-paniowy-mokre-sośnia górka-bujaków-ornontowice-orzesze-jaskowice
musiałem szybko wracac bo jeszcze ważny wyjazd mnie czeka...

Kategoria przed siebie, trening

e2rd
| 20:32 wtorek, 11 marca 2008 | linkuj Slavo!Ja tylko czekam na cynk od ciebie,abyśmy pośmigali razem w twoich stronach,ale musisz mi dać znać trochę z wyprzedzeniem.
Terrago44 | 19:14 wtorek, 11 marca 2008 | linkuj Tośmy się gdzieś rozminęli.
Wracałem Slavo terenowo przez Rusinów, od strony Paniów i powiem że myślałem między innymi o tobie , czy gdzieś nie "szarpiesz" kilometrów.
A czas niestety jak już kiedyś powiedziałem - nie jest gumowy .
Ja mam ten sam problem. Czasami jadę z duszą na ramieniu.... czy wyrobię się w czasie bo jeszcze trzeba coś tam zrobić lub załatwić.
P*O*Z*D*R*O*

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa onego